Selamat Datang ke My Cinta Coklat....



Monday, July 12, 2010

Panduan Kurangkan 5kg Dalam 5 minggu-Kevin Zahri

Tertarik sangat program perlansingan/panduan kuruskan badan oleh Kevin Zahri.
Macam senang jer. Kena try ni.
Dah banyak produk aku cuba dari yang murah hingga yang mahal.
Malas dah nak melayan , dah banyak aku berhabis.
Tapi program Kevin Zahri ni buat aku sikit tersengeh hehe, apa salahnya kalau ku cuba,
murah jer Rm20-.
Bukan sahaja murah tapi aku boleh guna bukan sahaja sebulan setahun malah bertahun tahun....
Biasanya bila membeli produk kurangkan badan aku mesti bertanya sekotak untuk berapa lama.
Biasa-biasanya tahanlah seminggu dua tak pun paling lama sebulan.
Raya dah dekat, hehe aku mesti kurus, dah tak larat nak menjawap soalan-soalan cepumas kaum kerabat bila berjumpa nanti. Asyik-asyik dok tanya aku ngapa sihat sangat...ngapa jadi kembang semangkuk.....eeeeeee tak larat aku nak menjawapnya. Paling tidak aku jawap- senang hati....


No comments:

chocolate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails