Selamat Datang ke My Cinta Coklat....



Thursday, December 16, 2010

Isu Ciplak Menciplak....angin satu badan


Pagi ni tetiba jer aku teringin nak menjengguk ke Mudah.com......

Merayau jap lihat-lihat aktiviti mengiklan coklat.........

Tiba-tiba terpikat kat satu iklan tu hehehe cam coklat ku jer tapi diiklan kan di Selangor dan sipengiklannya yang bernama YATI.....

Tak ada pulak aku ada sedaramara atau sepupu sepapat yg bernama Yati, adik beradik pun tak ada bernama YATI...

Yati mana ni ya?????????????


Apa lagi kes ciplak lah lagi......


Dah banyak ku jumpa gambar My Cinta Coklat diciplak di FB dan di blog......ni tak lah buat aku naik angin sangat tapi geram tu ada....

Sabar jer lah.... x boleh nak stop sipenciplak ni....lantaklah.....

Pernah dah tegur 2-3 orang yang buat kerja ni tapi hampeh......

Aku cuba berfikiran positif ooohhhh gambar coklat ku cantik sangat tu yang jadi mangsa sipenciplak...........


Tapi bila tgk kat Mudah.com aku tetiba jer naik anginnnnnnnnn...........

Bukan apa, nak buat iklan cari makan or disebut cari rezeki tapi menggunakan gambar orang lain bukankah menipu namanya tu. 


Buat Yati yang tidak ku kenali"Akak penat-penat buat coklat tu ko senang-senang jer mengiklankannya untuk mencari rezeki ya...."

No comments:

chocolate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails